sobota, 12 marca 2011

Ważne!!!


A więc moje najnowsze inspiracje i mam prośbę kto morze zrobić mi jakieś ciuszki dla pullip takie w stylu alicji w krainie czarów lub takie misiowe np misiową czapkę albo dresóweczkę  z kapturkiem na którym będą misie uszka lub jakieś sukieneczki na lato ponieważ zamówie sobie pullia tak na wakacjach będę go miała.A i mam jeszcze jedno pytanie bo ktoś ma czasem pullipy i pullip dal i trzyma je na pułce tak kupi i nic z nimi nie robi tylko obrastają kurzem więc jak ktos ma taką pulip lub pullip dal która obrasta kurzem chętnie ją  przyjmę lub kupie taniej .
That is my newest inspiration and I need a favour who to do the sea for me some garments for pullip so in the style alicji in the land of charms or so misiowe np misiową hat or dresóweczkę with the small hood on which little bear of the ear or some dresses will be for the summer since zamówie for oneself pullia this way on holidays I will have him. and and I still have one question because somebody has time pullipy and pullip distance and is keeping them on pułce this way he will buy and nothing with them is doing but so they are covering with dust as ktos has so pulip or pullip distance which is covering with dust willingly I will accept her or for cheap heap. 










4 komentarze:

  1. Zrobię Ci czapkę z uszkami.. napisałam Ci maila.. odpisz jak możesz bo nie wiem czy chcesz to co Ci chce wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciao! Ho visto che sei passata dal mio blog ma non ho capito di che cosa hai bisogno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola
    Has visitado mi blog, pero no entiendo que necesitas.
    besitos ascension

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szyć niezbyt umiem,lecz muszę się nauczyć szyć sukienki ,bo chce aww ♥

    OdpowiedzUsuń