wtorek, 23 sierpnia 2011

Zostalam zaproszona do zabawy przez Małgorzate ,a ja zapraszam http://kiecunia.blogspot.com/
 i Rudą Myszkę

*1) Gdzie byłaś 3 godziny temu?*
w domu i u babci ;)


*2) Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?.* nie jadam kredek !!!


*3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?*
opakowanie perfumy .


*4) Czy masz na sobie skarpetki?*
nie ,siedze w japonkach .


*5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?*
Nie nie mam czasu na filmy w kinie!


*6) Czy jest Ci gorąco?*
taaa i to bardzoo.


*7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?*
Reds jabłkowy i karmi !

*8) Co ostatnio jadłaś?*
winogrona ;D


*9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?*
tam gdzie zawsze o tej porze czyli przed kompem i oglądałam wasze blogi.


*10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?*
moja babcia.


*11) Czy tęsknisz za kimś teraz?*
tak , za przyjaciółką i chce wreszcie sie zobaczyć z Kasią (Mayą i Tezcą)


*12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?*
siedzenie na necie i ogladanie blogów.Waszych ozywiście.


*13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?*
nie wiem ja nie patrze kto mi daje komentarze mam to gdzieś.


*14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?*
Co chce wiedzieć? nie wiem ale wiem na pewno że nie chce końca świata!


*15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?*
mam jakieś nie chce mi sie wstawać od kompa zeby sprawdzic jakie ;)


*16) Byłaś w tym roku u lekarza?*
Nie rzadko kiedy choruje ;D


*17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?*
przyjaciel jest w Radymnie w swoim domu przyjaciółka (przyszywana kózynka) w domu ;)


*18) Czy masz opaleniznę?*
Tak wyglądam jak czekolada ale to raczej nie opalenizna tylko moja skóra ;D


*19) Czego teraz słuchasz?*
ROCK,POP,HIPHOP,czasem Rege jak koleżanki słuchaja to zmuszają i mnie.:D


*20) Czy kolekcjonujesz coś?*
tak ale dożo wymieniać:kolekcjonerskie lalki, muszle,skamieliny i minerały,stare pieniądze,figórki mangowe (teraz żadnej już nie mam), porcelanowe stare klauny (mam pierota i klauna ) ...


*21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policję?*
Nie mam problemów z prawem i nigdy nie byłam zatrzymana.


*22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?*nie tylko soki i nie lubie dużo słodonej tylko 2 płaskie łyżeczki ale naprawde płaskie.


*23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?*
nie lubie komórek możecie mnie uważać za dziwaczkę ale zepsuła mi sie bo szybka pękła i leży na szafce czasem ją naładuje ale nigdy ze sobą nie nosze mam ją gdzieś.


*24) Lubisz ostre przyprawy?*
zależy co.


*25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?*
dzisiaj rano ale wole kąpiele w wannie.


*26) Czy jesteś bogata?*
 Nie wiem normalna dziewczyna nie bogata nie biedna jak kazdy zwykły człowiek.

*27) Jaka jest u Ciebie pogoda?*
Gorąco.


*28) O której godzinie budzisz się rano?*
zależy zazwyczaj 6:00 lub 7:00 ale to zależy jak jestem zmęczona to nawet do 10 :00 potrafiłam spać ale to się raz zdarzyło.


*29) Jaki film ostatnio widziałaś?*
sala samobójców


*30) Jaki masz dzwonek w telefonie?*nie pamiętam :D chyba z alwin i wiewiórki te wiewiórasy śpiewające :)


*31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?*
Tak .Chorwacja,Bośnia i Hercegowina ,Tunezja.

*32) Ile masz rodzeństwa?*
Brata młodszego o 3 lata.


*33) Komputer stacjonarny czy laptop?*
 Laptop.


*34) Co planujesz dziś robić?*
 siedzieć i ogladać blogi pytanie się powtarza ;D


*35) Kiedy ostatni raz płakałaś?* nie pamiętam nie płacze jak coś jest źle to tylko tłumie w sobie uczucia nie płacze."żyje cicho krwawiąc" cytat z sali samobójców.


*36) Jakie jest twoje ulubione radio?*
nie słucham radia ale radio zet i eska .


*37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?*
kebaba bo nie nawidze hamburgerów fuj ochyda ;P


*38) Jaki jest Twój kolor oczu?*
zielono -szaro -niebiesko-brązowo-piwne (ja i moj tata mamy podobny kolor oczu a jak okulistka badała mi wzrok powiedziała że w moim oku sa wszystkie kolory i że rzadko się to zdarza )


*39) Co robiłaś o 24:00 w nocy?*
sluchałam mp4 i potem spałam .i śniła mi sie Kasia(Maya i Tezca) no i Ruda Myszka


*40) Czy masz zwierzęta?*
psa i patyczaki .



1 komentarz:

  1. Masz patyczaki? :D też kiedyś miałam, śmieszne to jest.

    i dzięki :*

    OdpowiedzUsuń