niedziela, 13 listopada 2011

Małe światki w żarówkach !!!

Mam pomysł może zrobimy taką zabawę ... nie wiem czy będzie wam się podobało no ale zobaczymy.
Ostatnio oglądałam na necie różności i natknęłam się na ten artykuł
 http://thehipsterho.me/2010/01/how-to-make-a-tiny-terrarium-in-a-light-bulb/

Alligator

Więc mój pomysł jest taki :
Niech każdy zrobi taki swój mini światek w żarówce (na tej stronie jest pokazane jak)
i niech zaprezentuje go na swoim blogu .A ponieważ macie wielka wyobraźnię to wasze światki będą najróżniejsze .Powodzenia:)

10 komentarzy:

  1. świetny pomysł :) ja oczywiście zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zrobię, jak będę miała żarówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz dawno miałam to na liście tzn. coś zrobić w żarówce nie koniecznie światek a teraz jak mnie zainspirowałaś i zmotywowałaś to sie postaram zrobić :) nawet żarówkę mam odłożoną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to i ja się zabawię.Tylko se żarówkę muszę wykręcić ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł.
    Pytałaś o pierścionki, są wystawione na mojej stronie. Zapraszam. www.medusaart.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ja robiłam to w wakacje, ale w słoikach i butelkach :D
    super zabawa, tylko potem mały problem żeby to utrzymać, trzeba mocno pilnować wilgotności

    OdpowiedzUsuń