środa, 19 października 2011

Motyl !!!

Wczoraj  jak szłam do szkoły znalazłam na klatce schodowej motyla i wiedziałam że ktoś go sprzątnie albo sprzątaczka albo moja walnięta sąsiadka więc położyłam go na ścianie bloku.
Jak wróciłam po 7 godzinach ze szkoły on dalej tam był więc zabrałam go do domu położyłam na parapecie 
rozgniotłam mu kawałki jabłka żeby zjadł i wiecie że tą swoją trąbką spijał sok z jabłka o ale zdechnie mi a szkoda mi go wiec postanowiłam coś znaleźć w necie na temat motyli jesienią i na tej stronie http://graja.net/enklawy/hibernacjaMotyla.html  znalazłam ciekawe rzeczy więc zamknęłam mojego motyla w pudełeczku  i na razie jest na parapecie ale jak wrócę ze szkoły zabiorę go do piwnicy,myślę że tam jest 6 stopni  bo nie chce żeby mi zdechł a jak się zahibernuje to będzie dobrze na wiosnę go wypuszcze chcę tylko żeby przeżył zimę.

Oto kilka zdjęć :
przepraszam za okropną jakość ale zrobione wieczorem z wyświetlaczem


to zrobione nad ranem


6 komentarzy:

  1. Jest bardzo ładny i fajnie, że masz takie duże serduszko - też KOCHAM ZWIERZĘTA!!!

    + ZAPRASZAM do dodania się do obserwatorów do bloga z ANDSami: http://www.google.com/friendconnect/signin/home?st=e%3DAOG8GaBw0kRHHYuvShHvoc3%252FqbaRIDemvXEOOBFLgXHRIDHERJtmS3REKOrxDSwxUqMg12gtXga51UOM%252FKqJbFY5RRGkY%252B0xZP7rPYgSImj9RpGJBj2L7NScsQI8LOAcboRZhy0A9HIEqMI7TnTvswy7RAmn%252BdHhfreo%252B68Pf2CLGN8Mfm3Q4tU53fwkx8%252FJNcdRBTKCXoVZjj9N3CVOQXTa7vzzCREu%252FVAOZw1uPha4h4807Uvig5wMLAJ5uYsKbx%252FPrzPvkIh%252BhkfTyGCPEt5e%252FVhq1xWFoxPgqEnn7MfyHmzayYBB8PM%253D%26c%3Dpeoplesense&psinvite=&subscribeOnSignin=1

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo:o powodzenia:) Ja osoboscie sie boje motytyli dziwne wiem;P

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) trzymam kciuki aby ci sie udało bo one są bardzo delikatne i .. no nei ważne :) trzymam kciuki aby się zahibernował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie, szkoda by było motylka. trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki żeby przeżył ♥
    Kocham motyle ;)

    Mam prośbę : niech ktoś zajrzy na mogeo bloga i spróbuje mi odpowiedzieć, bo to jest pilne !

    OdpowiedzUsuń